Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Hitta kontaktvägar eller ställ en fråga här!

Ställ din fråga här

Vill du veta var och hur vi gör skillnad?

Besök oss på Facebook!

Kontakta oss på Facebook

Telefonbank & ServiceCenter

0650-371 00

Support Internet- & Mobiltjänster

0771-97 75 12

Spärrservice

08-411 10 11

Skriv till oss

Kontaktformulär

Direktbetalning via Internet

Dator med Sparbankens webbplats
Du som är ansluten till Internetbanken i Hälsinglands Sparbank kan handla på nätet utan att uppge ditt kortnummer. Med Direktbetalning dras pengarna direkt från ditt konto, enkelt och smidigt.
  • Betalningen sker via Internetbanken
  • Ingen känslig information behöver uppges i samband med köpet
  • Du väljer vilket konto betalningen ska ske från

Pris

0 kronor per år. Tjänsten ingår i Internetbetalning.

Skaffa Direktbetalning via Internet

Direktbetalning ingår i Internetbanken. Kontakta ditt närmaste bankkontor om du vill ha hjälp att ansluta Internetbanken.

Hitta närmaste bankkontor



Vanliga frågor och svar

När debiteras mitt konto?
Ditt konto debiteras direkt i samband med att du godkänner ett köp.

Hur ser jag att jag har betalat ett köp med Direktbetalning?
Dina genomförda betalningar redovisas som en transaktion i ditt kontoutdrag med texten: ”DIREKTBETALNING” samt ett referensnummer.

Vad är ”Egen notering”?
När du har gjort ett köp har du möjlighet att skriva en egen notering på 10 tecken som redovisas i ditt kontoutdrag istället för texten ”DIREKTBETALNING”.
OBS, vid användning av egen notering försvinner information om referensnummer.

Stäng Skriv ut