Vi vidtar åtgärder i första hand för att visa hänsyn till riskgrupper och hoppas att du har förståelse och vill hjälpa oss att tillsammans begränsa riskerna.

Som kund är du naturligtvis alltid välkommen att kontakta oss men just nu rekommenderar vi dig att göra dina ärenden via appen Sparbanken, Internetbanken eller Telefonbanken om det är möjligt. Speciellt om du har sjukdomssymptom, har vistats i riskområden eller befinner dig i en riskgrupp - av omtanke om dig själv och din omgivning. Samtliga kontor kommer att ha ordinarie öppettider tillsvidare.

Så här ansluter du dig till Telefonbanken

Evenemang och kundträffar

Samtliga kundträffar och evenemang kommer vi tillsvidare att skjuta på framtiden. Berörda kunder kontaktas separat med ytterligare information.

Tips

  • Vi kan lösa de flesta ärenden på telefon genom att du identifierar dig med Mobilt BankID. Du når oss på 0650-371 00 under ordinarie öppettider. Tjänsten är kostnadsfri, men behöver aktiveras (se länk med instruktioner ovan).
  • Skicka meddelande i Internetbanken. Om du har en fråga eller ett ärende som du behöver hjälp med, kan du skicka det som ett meddelande i Internetbanken. Vi svarar så fort vi har möjlighet och kan genomföra många ärenden den här vägen.
  • Rådgivningsmöte på telefon - vi kan hålla rådgivningsmöten på telefon. Ring oss om du redan har ett bokat möte som du hellre vill ta på telefon.